Content marketing - branded content - influencer marketing

Is jouw content al king? Laat ons jouw werk bekronen!

Koninklijke

CONTENT MARKETING

Relevante content is belangrijk om meer leads te genereren. Hoe, wanneer, via welke kanalen zet je content in en met welke doelstelling? Tevens is het van belang om te onderzoeken hoe verschillende type content op elkaar aansluiten. De juiste content is ook het kiezen van de juiste boodschap, juiste kanaal en het juiste moment. Dat betekent dat je content maakt die overtuigt. De focus ligt bij contentmarketing vooral op het creëren van waardevolle en relevante content. Zo grijp je de aandacht van je klanten. Contentmarketing kan in de vorm blogs, video’s, referentieverhalen en zelfs de uitkomsten van een marktonderzoek.

Contentmarketing werkt in vier fases; interesseer, overtuig, activeer en inspireer. Waarbij het vooral gaat om een doelgroep om te zetten naar bezoekers en dan naar geïnteresseerden en uiteindelijk naar fans die jouw product of dienst blijven afnemen. We zijn contentmarketing experts en weten precies welke content aanslaat. Alle content monitoren we actief.

We monitoren de soft metrics (retweets, likes, shares, views) en ook de hard metrics (wat levert het daadwerkelijk op voor je bedrijf, b.v. aan websitebezoekers). We helpen je met het ontwikkelen van jouw contentstrategie, want content is King en Brand is queen!

Is jouw content klaar om de troon te bestijgen?

Top of mind met

BRANDED CONTENT

Branded content wordt vaak omschreven als reclame, maar dan net iets anders. Merken laten hun producten opnemen in televisieprogramma’s, YouTube filmpjes, of in online of fysieke magazines. Misschien één van de meeste iconische voorbeelden van branded content is die van Jean Claude van Damme en Volvo trucks.

Er is geen duidelijke definitie van branded content. Branded Content zorgt voor meer merkbekendheid, een positieve merkassociatie en hogere verkoopresultaten. Je kunt kiezen voor product placement, redactionele aandacht, weggeefacties en nog veel meer.

Wij hebben een groot netwerk van landelijke-, regionale en lokale media waarmee we samenwerken. We bedenken zelf content en schrijven artikelen aangevuld met video-foto materiaal, waarmee via diverse kanalen je merknaam wordt versterkt. Voor de creatie, productie en vormgeving van campagnes werken we al jaren samen met een aantal gerenommeerde creatieve bureau’s. Kies ook voor branded content, want zo blijft je bedrijf altijd top-of-mind!

Hoe vaak is jouw merk (on)bewust in beeld?

Stuur beslisgedrag met

INFLUENCER MARKETING

Influencer marketing is hot! Grote merken maken al jaren gebruik van influencer marketing om hun doelgroep te bereiken. Influencers zijn invloedrijke personen met een groot bereik. Denk maar vloggers en bloggers. Het voordeel van het inzetten van een influencer is dat je een groot bereik hebt en veel engagement. De meeste influencers zijn heel actief op social media. Een influencer campagne kan jouw bedrijf helpen om nog meer op te vallen. Met een influencer geef je een gezicht aan je merk, waarbij authenticiteit ontzettend belangrijk is.

Influencer marketing kan alleen een succes worden als je de juiste persoon aan je bindt die past bij jouw sector, organisatie of merk. We kennen veel influencers die voor grote en kleine merken werken. Een vraag die we vaak krijgen is:

“Moet ik een grote merk zijn om een influencer in te huren?” Nee dat hoeft zeker niet! We onderscheiden influencers in het aantal volgers op social media. Micro-influencers zijn influencers met ongeveer 1000-5000 volgers. Een groot influencer is iemand met minimaal 15.000 volgers op social media. Zelfs micro-influencers zijn ontzettend effectief in het overbrengen van een boodschap naar je doelgroep toe. We denken graag met je mee.

Wij zijn er klaar voor

Wil jij ons volgende succesverhaal worden?

Doelstelling(en)