Mediaplanning & Inkoop/Mediastrategie

Bereik meer (potentiële) klanten binnen hetzelfde budget!

Verbluffende

MEDIA STRATEGIE

Een mediastrategie is belangrijk om de marketingcommunicatie-doelstellingen te kunnen vertalen naar de mediadoelstellingen of campagne KPI’s. Een duidelijk strategie voorkomt verspilling van het mediabudget en het wordt duidelijk welke doelstellingen haalbaar zijn.

Een mediastrategie kan ook gaan over de markt waarin je opereert, de concurrentieveld, het gedrag van je doelgroep, je media-en merkgebied en zelfs de laatste trends en ontwikkelingen m.b.t. de verschillende mediumtypen.

Zo wordt het duidelijk met welke paid, owned en earned media we jouw doelstellingen zo efficiënt mogelijk gaan realiseren. Ons primaire doel is vooral om complexe mediavraagstukken te smeden tot een heldere mediastrategie.

Is jouw media-strategie in de juiste handen?

100% Geoptimaliseerde

MEDIA PLANNING & INKOOP

Uit de mediastrategie volgt een mediaplanning. Dat is iets wat Innovo goed onder de knie heeft. Of het nu gaat om een online campagne, dagbladadvertentie, radiocampagne of tv campagne, geen terrein is ons onbekend. Goed gezien worden is vooral afhankelijk van de media-en middelen, timing, afbakening van de doelgroep etc.

Mediaplanning heeft te maken met de titel-en zenderkeuze, de samenstelling en optimalisatie van de media-inzet, de kostenbegroting en het daadwerkelijk inkopen van de media-en middelen. Dit proces is dus allesomvattend. Van de reserveringen en bevestigingen tot aan de materiaalspecificaties en inleverdata. We nemen al het werk uit handen en zorgen ervoor dat jouw campagnes vlekkeloos verlopen.

Wij zijn er klaar voor

Wil jij ons volgende succesverhaal worden?

Doelstelling(en)