Spring to Come 2016

02/2016 – 04/2016

Zoveel mogelijk bezoekers aantrekken voor het Spring to Come event van 16 april 2016.

N

Communicatieadvies

N

Social media beheer

N

Social media beheer tijdens het event

N

Public Relations

PROJECT OMSCHRIJVING.

Zoveel mogelijk bezoekers aantrekken voor het Spring to Come event van 16 april 2016. Spring to Come is een initiatief van Nouhad Consultancy, Pakhuis de Zwijger, het GMOP, het international instituut voor sociale geschiedenis, Gemeente Amsterdam, Fanack, NetWerk Democratie, El Hizjra en One World. Spring to Come wil een nieuwe agenda voor samenwerking en uitwisseling van gelijke perspectieven voor de Arabische regio.

We zijn supertrots dat we mochten deelnemen aan zo een mooi maatschappelijk initiatief als Spring to Come. Een groep gelijkgezinden verzamelden zich in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam om te praten over gelijke perspectieven voor de gehele Arabische regio. We hebben ons tijd en expertise ingezet om het Amsterdamse publiek en daarbuiten te overtuigen om het event te bezoeken. Om te zorgen voor zoveel mogelijk publiciteit hebben wij social media campagnes ingezet, gezorgd voor free publicity via de kanalen van partners en gevraagd aan lokale media om onze persbericht te publiceren. Tijdens het event hebben wij een Twitter wall aangemaakt en bezoekers aangespoord om actief te twitteren. Met als gevolg dat wij op dezelfde dag viral gingen. Kortom, een mooi event waar wij een belangrijke rol in hebben gespeeld.

%

Doelstelling behaald

%

Tevreden klant