Wie zijn wij

Geavanceerde technologie

We maken gebruik van de laatste technologie om alle mediacampagnes actief te monitoren.

Gedreven & Innovatief

We passen altijd de meest innovatieve oplossingen toe bij de uitvoering van onze projecten. Wij volgen de laatste ontwikkelingen op het gebied van media- en communicatie op de voet.
i

Duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie naar onze klanten toe. Daar staan we voor.

Inspire, Imagine, Innovate

Innovatie is de basis van ons succes

Onze meerwaarde: Wetenschap

Wat ons onderscheidend maakt zijn onze drie wetenschappelijke pilaren van waaruit we de basis van alle marketing- en analyses opzetten: neurowetenschap, beïnvloedingspsychologie en profiling. We kijken vanuit het natuurlijk beslisgedrag van de doelgroep (buyer persona) naar de doelstellingen van onze klanten. Op die manier zorgen we dat de strategie over de gehele linie past bij wat het bedrijf wil uitstralen met het resultaat voor ogen. Met andere woorden: We kunnen meer meten en passen dit toe om tot (veel) betere resultaten te komen.

Multi disciplinair – Optimalisatie in de gehele funnel

Om onze klanten optimaal van dienst te kunnen zijn hebben we meerdere experts met elk hun eigen discipline. Zo kunnen we meten over de gehele funnel – van eerste contact (acquisitie) tot het onderhouden en uitbouwen van klanten (nurturing). Dit geeft ons de best mogelijke inzichten in wat er nodig is om de doelstellingen van onze klanten te behalen. Met deze inzichten passen we onze werkzaamheden dynamisch aan binnen het budget van de klant. Zo komen we samen tot het best haalbare resultaat.